Tuesday 15 January 2008

Îndrăgostit de SUA, învăţând despre UE [In love with the USA, learning about the EU]

Unless you make it easier to sack people, you won't make it easier to hire people” (Jim Rollo, Co-Director of Sussex European Institute) - agăţat de această primă idee care ar putea explica de ce Marea Britanie şi, mai ales, economia ei sunt atât de altfel faţă de restul UE, iată că mă arunc şi eu – până acum doar un observator şi critic al blogosferei – în această mare turbată precum Marea Mânecii...

...mai multe n-ar fi de zis în a patra mea zi pe tărâm britanic, unde deja mă simt acasă din primele 24 de ore.

Nu ştiu ce va ieşi până la urmă din acest MunteanUK (thanks for the cool brand Mr G!), dar parcă n-aş putea să nu tot scriu despre ceea “văd enorm şi simt monstruos” (doar meseria mea e scrisul)...

...într-o ţară care se încăpăţânează să nu semene mai deloc cu România, dar nici cu sora noastră mai mare Franţa, nici cu celelalte surori latine Portugalia şi Spania, ba încă nici cu SUA.

Aşadar, iată mărturia mea din timpul a ceea ce vor fi, cu voia Domnului, 12 săptămâni petrecute în campusul Universităţii din Sussex, studiind European Political Economy, la Sussex European Institute, ca Chevening Fellow.

Foarte pe scurt, aceasta nu înseamnă altceva decât a fi un privilegiat invitat al Foreign and Commonwealth Office, alături de alţi 11 colegi din Croaţia, Estonia, Letonia, Macedonia, Polonia, Slovacia, Ungaria şi Turcia.

[Pentru toate postările de pe acest blog mergi la/For all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

1 comment:

George said...

Bine l-ai deschis. :)