Wednesday 12 March 2008

Biroul unui blogger [A blogger's desk]

Celor din România care mă întreabă ce mai fac? şi care ar putea să se îngrijoreze că nu mai postez cu atâta entuziasm şi nu mai răspund tuturor e-mailurilor nu pot să le ofer drept răspuns decât o nouă postare în care să îmi prezint locul de unde intru în lumea virtuală din acest Residential Block al Institute of Development Studies (IDS).

În afară de faptul că sunt mult mai ocupat decât cum îmi închipuiam eu că va fi un fel de vacanţă acest Chevening Fellowship – fac bine şi am în continuare parte de o experienţă minunată în UK, de pe urma căreia am ajuns ieri la 3,373 de fotografii!!!

Cu voia Domnului, zece zile (între 15.03 şi 24.03) voi fi plecat pe Continent, aşa că postările mele s-ar putea rări şi mai mult.

Până atunci, iată o poză cu biroul meu, cum observasem că devenise o tradiţie pentru bloggeri să-şi pozeze bârlogul, pe când scriam aici despre blogurile altora (câteva mostre de articole aici, aici, aici sau aici).

Laptopul oferit de gazde pe perioada Fellowship-ului este un HP Latitude D610, drept faţă de masă folosesc un exemplar din ziarul gratuit London Lite, iar meniul este alcătuit din fulgi de cereale cu zmeură şi căpşuni uscate, stropite cu sirop de arţar – una dintre chestiile văzute la televizor pe care de multă vreme voiam eu să le gust, dar nu apucasem până să ajung în UK.

Nu ştiu dacă pretenţia de pe sticlă a firmei producătoare este adevărată (fără coloranţi artificiali, fără arome artificiale, fără conservanţi); ştiu doar că este foarte gustos.

Eu n-am încercat decât cu cereale şi biscuiţi de ovăz, dar este recomandat cu precădere a fi stropit peste îngheţată, clătite sau budincă.

Acestea fiind spuse, cutez să întreb la rândul meu: ce mai faceţi voi?!? Pentru că, aşa cum îmi arată counter-ul la ora 16:00 GMT, din ultimele 500, accesările din România reprezintă numai 19.69% faţă de 73.30% cele din UK... Aşadar intuiţia mea de a mări numărul de postări în engleză să fi fost cât se poate de inspirată?!?

[Pentru toate postările de pe acest blog mergi la/For all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

2 comments:

Anonymous said...

ce mai facem? traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...personal, de cateva zile, ma lupt cu birocratia de la sectorul 2, cozi infernale la ghisee, plus drumuri pentru inmatricularea masinii.
vacanta placuta in continuare! :-)
Gabi

Anonymous said...

Mai citim si noi, mai si scriem, dar mai rarutz, ca mai e si de munca :) Basca netul de rajat din cartier care pica vineri la ora 5 si se repara luni.
BTW, ai grija cu siropul ala pe langa laptop. Eu am varsat bere, dar macar al meu e o relicva din secolul trecut ;)
Te steptam in persoana aici, in Estul continentului.