Monday 19 July 2010

Ortodoxia în Scoţia (8) [Orthodoxy in Scotland]

Cine vrea şi poate să petreacă o săptămână (26 septembrie – 2 octombrie 2010) pe insula Iona din vestul Scoţiei, alături de nişte oameni minunaţi (spun despre câţiva pe care îi cunosc personal) să răsfoiască paginile acestui site!

Cum sigur v-aţi prins deja, nu este vorba de cine-ştie-ce aventură trăznită pe o insuliţă scoţiană, ci de o săptămână de linişte, pe urmele Sf Columba, despre care am scris şi eu un pic.

De-aş putea, mi-ar plăcea să spun de pe acum un DA răspicat invitaţiei. Practic, oricând mi-ar plăcea să ajung din nou în Scoţia.

Din păcate, nu este cazul, dar poate că alţii – cu o viaţă mai puţin încărcată şi haotică decât se arată a fi a mea de câteva luni încoace – vor putea să-şi planifice această excursie… de odihnă (duhovnicească), dar şi de cunoaştere a Ortodoxiei din Scoţia.

Efectiv, îmi pare că viaţa Bisericii din Scoţia a înflorit de-a dreptul de când am avut eu prima atingere cu ea, mai ales în componenta ei românească.

Câteva imagini şi mărturii despre cum a fost la o întâlnire similară din toamna lui 2009, respectiv din primăvara lui 2010, poate că vor da mai multe lămuriri.

[Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la /For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

1 comment:

Anonymous said...

m-am uitat pe site-ul pe care l-ai indicat si alte imagini...
trebuie sa fie extraordinar...totul.
offf...ce mult mi-ar place...
dar din pacate nici eu nu pot sa ajung...
:-(
C.L.