Thursday 26 August 2010

Chestii d-astea, numai la britanici (26) [Things like these, only at the Brits]

Dacă n-am văzut eu – care nu mă uitam în supermarketuri după multe lucruri, în afară de flapjacks, sucuri de fructe şi britanice sau nebritanice cu care să intru în vorbă şi să le pozez :-) – nu înseamnă că nu existau, nici că o fi ceva exclusiv britanic.

Iată cum cititoarea acestui blog C.L. (care oferă şi imaginile acestui episod) a observat un lucru care i-a plăcut foarte mult: buchetele de flori vândute în magazinele Tesco.

Surprinzător şi simpatic, nu-i aşa? Suprinzătoare este deficienţa spiritului meu de observaţie, de a nu fi zărit florile în marile magazine. Cât de frumoase sunt… se poate vedea.

Să nu-şi facă nimeni iluzii că orice britanic sau turist şi-ar permite să le cumpere, crezând că accesibilitatea produselor ţine de esenţa punerii lor în rafturi de supermarket.

Din câte văd, în cazul celor cumpărate online (poate în magazin o fi altfel?!), niciun buchet nu scade sub £ 20 majoritatea fiind în jur de £ 30 – cât o masă la un restaurant franţuzesc.

[Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la /For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

2 comments:

Anonymous said...

In afara de faptul ca erau absolut superbe aceste buchete, alcatuite "cu cap" erau si foarte proaspete; ceea ce deseori in supermarket-urile noastre nu se intampla.
Am incercat sa surprind si ceva preturi (se vede oarecum in poza), respectiv 4-7 lire.
ma intreb cum ar putea arata un Tesco la noi, avand in vedere ca si fata de unul din Cehia diferenta este suficient de mare (in defavoarea celui din Cehia).....
C.L.

MunteanUK said...

foarte interesant detaliul oferit de tine aici. vrei sa zici ca pretul unui buchet (banuiesc ca nu firul :-) era doar de £ 4-7?!

desigur ca aceasta inseamna ceva mult mai ieftin decat ce am descoperit meu, in linkul dat privind buchetele Tesco ce se puteau comanda online.

probabil ca preturile de pe siteul respectiv includ si livrarea. dar si asa, tot este foarte scump, caci ar insemna ca buchetul propriu-zis sa nu fie mai mult de un sfert din toata suma.