Thursday 29 September 2011

Chestii d-astea, numai la britanici (31) [Things like these, only at the Brits]

Poate că, în afara unor copii iscusiţi de prin Estul Europei (să zicem… :-), nimeni nu s-ar putea căţăra în aceste containere în care se aruncă textilele de reciclat din Scoţia.

Totuşi, aşa cum arată această imagine oferită de prietenul meu scoţian Gregor – al cărui site cu imagini l-am recomandat, dar mai are unul, tot demn de răsfoire – avertismentul Statului Dădacă este nelipsit:

PERICOL Căţărarea în acest container poate avea drept rezultat moartea sau o rănire gravă”, se zice, ca nu cumva vreun cerşetor să încerce a-şi face bârlog acolo.

Dar oare să fie grija de vagabonzi la mijloc sau temerea că, odată urcată acolo şi căzută (moartă sau rănită), o victimă’ (sau rude ale sale) îi poate da în judecată pe cei ce n-ar fi pus avertismentul?!

[Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la/For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

3 comments:

Mihai said...

Sunt aceste containere chiar atat de periculoase ? Ar fi fost bine daca puneai si o poza cu intregul container. Sunt cumva asemanatoare cu cele pentru reciclat hartie/plastic care se gasesc pe la noi ?

MunteanUK said...

Fără îndoială, ar fi fost mult mai utilă o imagine care să surprindă întreg containerul.

Am postat ce am avut de la Gregor, care mi-a trimis fotografia tocmai pentru a arăta cât de ridicol i se pare mesajul de avertizare.

Potrivit estimării sale, nici pe de parte un adult nu s-ar putea băga cu capul prin deschizătură, aşa cum reiese din imaginea-avertisment.

Nu ştiu dacă în cazul unor copii s-ar schimba datele problemei, dar am impresia (din cât am putut vedea eu însumi) că în UK nu există dintre acei nefericiţi pe care în România îi numim 'aurolaci'...

...sau mă înşel?!

Oricum, rămâne valabilă întrebarea ta ("Sunt aceste containere chiar atât de periculoase?") iar aceasta este şi ideea de bază a postării mele - o mare nedumerire.

Să fie vorba chiar de 'un risc' sau de o altă mostră de 'ipohondrie' a Statului dădacă?

Eu am întrebat - cititorii să-şi dea cu părerea! :-)

MunteanUK said...

Poate că n-o fi exact acelaşi tip de container, însă iată că lucrul de care râdeam noi, s-a întâmplat!

În Aberdeen, aşadar tot în Scoţia, cineva s-a blocat cu capul în jos într-un tomberon...

[RO]
http://letslaughandfun.blogspot.ro/2012/10/un-pieton-si-prins-capul-intr-un-cos-de.html

[EN]
http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/9578766/Pedestrian-gets-head-trapped-in-rubbish-bin.html