Sunday 3 April 2011

[EN] Hail to competing sites / [RO] Salutări siteurilor concurente (14)

[EN] For not too many (but certainly wonderful) images of Scotland[RO] Pentru nu prea multe (dar cu siguranţă minunate) nişte imagini din Scoţia...

[EN] …I am recommending this blog of my Scottish friend Gregor[RO] …recomand acest blog al prietenului meu scoţian Gregor

[EN] …to whom I thank for offering me these three pics from the Scottish Highlands. [RO] …căruia îi mulţumesc pentru că mi-a oferit aceste trei poze din Scottish Highlands.

[For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to/Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la: Contents/Cuprins]

1 comment:

Mihai said...

Lovely pictures indeed. Next time I go to the UK, visiting Scotland is a must.