Tuesday 15 April 2008

Din raidul meu prin inima Scoţiei (5) [From my foray into Scotland’s heartland]



Bun găsit cititorilor mei după o lungă absenţă! Dar asigur pe toată lumea că am cules încă vreo 2,000 de noi imagini şi nenumărate lucruri de povestit. Momentan, înainte ca, din episodul următor, să schimb puţin titlul (referindu-mă la “raidurile mele” – căci probabil că am vazut din Scoţia cam tot cât am văzut din România, dacă nu şi mai şi, procentual vorbind), mi se pare obligatoriu să împărtăşesc câteva fotografii dintr-o zi de februarie.

Mie unuia (cel care am surprins imaginile în mai puţin de 15 ore) mi se par o dovadă clară că nu-ţi trebuie nici măcar 24 de ore pentru a trece prin toate anotimpurile în Scoţia. Mai întâi – răsăritul soarelui în Inverness (ora aproximativă 07:10)



Soarele ridicându-se deasupra faimosului Loch Ness (9:30)



Începutul după-amiezei în Fort Augustus (13:30)



Malurile Loch Ness, între Invermoriston şi Inverness (14:15)





O superbă după-amiază, între Pitlochry şi Perth (16:30)



Apusul, în vecinătatea nordică imediată a Perth-ului (17:30)
`
[Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la/For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]

No comments: