Wednesday 14 January 2009

[EN] A few wonders from the UK / [RO] Câteva minunăţii din UK (5)

[EN] On the eve of this blog’s anniversary (tomorrow, on January 15th, MunteanUK is one year old :-), I’m posting a few pictures of a provincial (but with a glorious history) town in East Sussex. [RO] În ajunul aniversării acestui blog (mâine, pe 15 ianuarie, MunteanUK face un an :-), postez câteva poze ale unui oraş provincial (dar cu o istorie glorioasă) din East Sussex.

[EN] I liked these cute UK houses the moment I saw them, just because they looked so different from all the places I had been to before. [RO] Mi-au plăcut aceste drăguţe case din UK de când le-am văzut, doar pentru că mi-au părut aşa de diferite de toate locurile prin care fusesem înainte.

[EN]Its no big deal, why would you call some houses ‘wonders’?,” many people could say... I’m not saying that they are architectonic masterpieces, but I liked the feeling of comfort they induced when walking past them. [RO]Nu-i mare lucru, de ce le-ai spune ‘minunăţii’ unor case?”, ar putea să întrebe unii oameni. Nu zic că sunt capodopere arhitecturale, dar mi-a plăcut sentimentul de confort indus când te plimbai pe lângă ele.


[EN] The pictures in this fifth episode were taken in… [RO] Fotografiile din acest al cincilea episod au fost făcute în... – Lewes, East Sussex.

[For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to/Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la: Contents/Cuprins]

3 comments:

Anonymous said...

"La multi ani/ Happy Birthday!!!!" pentru implinirea primului an- in blogosfera...
si la cat mai multe articole despre viata in UK...
multumesc pentru ca scrii pentru noi...

MunteanUK said...

multumesc si eu unui ultim fan pe care se pare ca-l mai am :)

ei, poate or mai fi si altii, insa prea putini isi mai manifesta interesul fata de cele scrise de mine postand vreun comentariu.

insa - cu voia Domnului - am sa ma tin cu incapatanare de my blogging about the UK! :)

Anonymous said...

keep blogging about uk!
imi plac foarte, foarte mult casele din uk si scotia.
nu au cine stie ce arhitectura, dar au o unitate arhitecturala (cum am vazut si in grecia) si poate este unul dintre motivele pentru care imaginea este linistitoare. dar nu singurul, desigur.
C.L.