Monday 8 November 2010

[EN] Hail to competing sites / [RO] Salutări siteurilor concurente (11)

[EN] It’s not diplomatic, from a public relations point of view, to express my preferences openly but here I am saying it… [RO] Nu este diplomatic, din punct de vedere al relaţiilor publice, să-mi exprim preferinţele deschis, dar iată-mă spunând-o aici...

[EN] (assuming that I’ve still got readers interested in knowing this) What British newspapers does MunteanUK prefer? [RO] (presupunând că încă am cititori interesaţi să ştie aceasta) Ce ziare britanice preferă MunteanUK?

[EN] Wasn’t it obvious, given the huge number of links? I’m a ‘fan’ of the (often quoted on this blog) The Daily Mail and The Daily Telegraph. [RO] Nu era evident, dat fiind numărul uriaş de linkuri? Sunt un ‘fan’ al (des citatelor pe acest blog) The Daily Mail şi The Daily Telegraph.

[EN] Not that other Brit newspapers wouldn’t have interesting stories, but their leftist & nihilist ideology is nauseating to me. [RO] Nu că alte ziare britanice n-ar avea articole interesante, dar ideologia stângistă şi nihilstă a lor îmi face greaţă.

[For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to/Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la: Contents/Cuprins]

5 comments:

Anonymous said...

Daily Mail? LOL Se vede ca ai fost doar in trecere prin Uk. DM e un tabloid de 2 lei care se axeaza numai pe senzational

MunteanUK said...

@ Anonymous (11 Nov 2010 22:11)

nici nu ma indoiam ca o remarca de apreciere pt The Daily Mail va provoca ironii de genul "tabloid de 2 lei" :-)

dar nu gasesc aceasta parere ca fiind altceva decat un stereotip prea indelung rumegat si vomitat asupra publicului, la fel ca alte alte clisee ale establishment-ului 'politic corect'.

nu imi descurajeaza deloc lectura "axarea pe senzational", caci cine are rabdare si citeste constant (eu fiind un astfel de cititor, al editiei online vreau sa zic) are multe lucruri demne de interes de gasit.

dezgustul meu este infinit mai mare fata de publicatii din UK ridicate pe piedestaluri de moralitate, cotate 'serioase' ('etalon', 'model'), prea des preluate de mass media din toata lumea, dar care au o ideologie pe care nu o impartasesc.

nu vreau sa dau nume, insa este vorba de ziare 'de rasunet' care promoveaza, mai pe fata sau mai subtil, tot soiul de aberatii pe care eu nu le impartasesc si pe care se intampla ca cele doua publicatii carora le 'fac reclama' in postarea de fata sa li se opuna.

***

as avea ce raspuns sa dau si la picatura de acid "se vede ca ai fost doar in trecere prin UK", dar nu cred ca are rost momentan.

poate numai daca cititorul anonim revine aici sau altcineva imi cere lamuriri.

Mihai said...

Bogdan,

nu stiu de ceilalti, dar eu as vrea lamuriri :)

Nu cunosc mare lucru despre Daily Mail (poate doar din unele trimiteri de pe acest blog) dar mini-argumentatia oferita de tine mi se pare demna de luat in seama, avand in vedere si faptul ca sunt de acord, in esenta, si cu restul articolelor (si comentariilor) publicate de tine.

Mihai said...

Cand am cerut lamuriri ma refeream de fapt la raspunsul pentru picatura de acid a comentatorului anonim :)

MunteanUK said...

@ Mihai

pentru a da satisfactie curiozitatii tale, nu pot spune in apararea mea contra 'picaturii de acid' decat ca, prin prisma profesiei, din toamna anului 2004 citesc constant si destul de mult din continutul pe care ziarele britanice il pun online.

si nu difera prea mult continutul online de print. pot lipsi anumite subiecte de la una dintre cele doua editii la cealalta, unele articole pot fi mai lungi sau mai scurte, dar, in esenta, abordarea ideologica e aceeasi - si pe print, si online.

asadar, cu greu s-ar putea sustine ca, data fiind simpla 'trecere' prin UK, nu as avea habar ce contin ziarele britanice.

***

ba tocmai ca stiu foarte bine de imaginea de 'tabloid' a The Daily Mail si o constat eu insumi, zi de zi, intrand pe siteul lor.

dar ceea ce imi place la aceasta publicatie este faptul ca nu inghite pe nemestecate tot soiul de 'superadevaruri' ideologice.

cred ca stii la ce ma refer, caci adesea le 'combat' si eu pe blog: gogomania incalzirii globale, idolul corectitudinii politice, mitul suprapopularii, nenumarate mesaje anti-crestine etc

***

a nu se crede, in mod eronat, ca vai ce buni 'crestini' ar fi cei de la Daily Mail (DM) sau Daily Telegraph. dar aceste ziare macar 'deplang' decrestinarea UK, nu dau apa la moara (adica îi promoveaza la greu) la tot soiul de ganditori atei.

iarasi, a nu se crede ca nu observ ca, cel putin uneori, cam 'sar peste cal' cu aprecierile lor eurosceptice. totusi, faptul ca sunt exagerate, nu inseamna ca ar fi cu totul neintemeiate.

se poate acuza DM ca pune accentul pe 'senzational', dar aceasta nu imi provoaca aceeasi scarba pe care o resimt cand gazete celebre din UK, 'de referinta' imbraca in aparenta de 'seriozitate' diferite teme carora le-as spune numai ca sunt 'impotriva firii'.