Că taxiurile britanice sunt mult mai viu colorate decât apar în filme – când, probabil, numai cine plăteşte bani grei poate apărea pe portierele automobilelor Manganese Bronze care apar pe marile şi micile ecrane – am mai scris deja (aici şi aici).
Dar o reclamă cu totul neobişnuită este cea din imaginea de faţă, făcută în Edinburgh. Oare mai există altundeva în lume astfel de invitaţii pentru a urma studii universitare (în speţă la Aberdeen, în nord-estul Scoţiei)?!
Ce efect o fi avut campania aceasta?! Câţi tineri or fi socotit că această bătrână (datând din 1494) University of Aberdeen trebuie să fie una ‘cool’, din moment ce îi întreabă “Ce mai aştepţi? …un autobuz?” şi îşi face reclamă în acest mod inedit?
[Pentru toate episoadele din această serie şi toate postările de pe acest blog mergi la/For all the episodes of this series, and all the posts on this blog go to: Contents/Cuprins]
1 comment:
Interesant cum educatia a ajuns si ea un bun de larg consum, ca multe altele, care se supune regulilor pietii.
Iar impunerea pe piata necesita neaparat si diverse forme de "advertising".
Nu ca asta ar fi ceva rau. Fara indoiala traim vremuri interesante, cel putin din anumite puncte de vedere.
Post a Comment